Hallo Allemaal, Ik ben Anneke en sta sinds 2013 voor de klas. Ik sta al 10 jaar in de 1ste graad en sinds 6 jaar in het 1ste leerjaar. Ik maak graag zelf materialen aangepast aan de noden van de lln. Deze deel ik hier op Eduki graag met jullie. Jullie kunnen me ook op ...
jufannekeopsteyn heeft commentaar gegeven JUF CÉLINE - thema Valentijn - splitsen tot 10 commentaar gegeven!