Βελτίωση της ανάγνωσης και της κατανόησης των λέξεων, μέσω της ζωγραφικής. Οι μαθητές διαβάζουν το κείμενο και καλούνται αφού το κατανοήσουν, να ζωγραφίσουν αντίστοιχα τις εικόνες που τους δίνονται.
Μου άρεσε πολύ! Μπράβο!
Αξιολογήσεις και σχόλια
Πολύ καλό και χρήσιμο!
Μου άρεσε πολύ! Μπράβο!