Ενθύμιο που δίνεται στους μαθητές του Νηπιαγωγείου στο τέλος της χρονιάς! Στο αρχείο θα βρεις δύο διαφορετικά αναμνηστικά, για να διαλέξεις αυτό που ταιριάζει στους μαθητές σου!
Αξιολογήσεις και σχόλια